wat gebeurt er eigenlijk met alle brieven die kinderen sturen naar bijv. de Donald Duck of Tina?

Toen ik vroeger tijdschriften las als de Donald Duck en de Tina las ik altijd op de eerste 2 pagina's ingezonden brieven van kinderen. Ik vroeg me laatst af, wat gebeurt er eigenlijk met al die brieven en tekeningen? Worden die echt allemaal beantwoord, of worden ze gewoon weggegooid?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Sommige kinderen hebben heel veel geluk en hun brief wordt zowel beantwoord als geplaatst in het tijdschrift .
Sommige kinderen hebben dan nog het geluk dat ze antwoord terug krijgen thuis, maar dat is dan wel gewoon een standaard antwoord wat elk kind krijgt. Gewoon een gekopieerd briefje met een leuk verhaaltje er in. En sommige kinderen hebben pech en die krijgen niks geen antwoord,zoals ik toen des tijds. Ik schreef naar de Donald Duck dat ik was vergeten hoe 1 van de hyena s uit de Lion king heette en of Oom Donald me daar mee kon helpen. Nooit meer wat van weer gehoord. Dus ik ga er daarom ook vanuit dat echt niet alle brieven gelezen en beantwoord worden en dat ze waarschijnlijk gewoon vernietigd worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja.. Ik vind dat inderdaad heel erg gemeen, het zal vast zo zijn dat ze meer via het internet mailen dan briefjes sturen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De namen van de hyena's zijn Shenzi, Banzai and Ed :-)

Andere antwoorden (4)

Sommige van die brieven zetten ze in het blad met een antwoord erbij.
De rest wordt allemaal weggegooid.
Ze lezen ook zeker niet alle brieven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe het tegenwoordig met de komst van e-mail weet ik uiteraard niet.
Maar van de paar keer dat ik vroeger een briefje aan "Oom Donald" geschreven had (en het nooit gered heb om ook daadwerkelijk geplaatst te worden) is dat je altijd een kaartje terug krijgt met daarin een bedankje voor je briefje.

Of dat nog steeds gebeurt, dat weet ik niet, dat zou je eigenlijk eens moeten uit proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De redactie selecteert op onderwerp en plaatst er enkele.
Vee te veel post om alles te plaatsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een keer een tekening gemaakt en opgestuurd ik kreeg een tijdje later een brief thuis dat de zware jongens mijn tekening hadden gestolen uit het museum als reden dat mijn tekening niet in de Donald Duck kwam dus er word een verhaaltje verteld