Hoe hete die Duitse televisieserie met dat mannetje met een propeller op zijn petje?

Eind jaren 70 begin jaren 80. Hij woonde op het dak van het huis van een gezin.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
28.7K
Amadea
13 jaar geleden
De propeller had hij niet op zijn petje maar op z'n rug!

Het beste antwoord

Dat was volgens mij een zweedse serie, uitgezonden op duits tv: Karlsson på taget ( Karlsson op het dak) .

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.youtube.com/watch?v=8o7M4WbIM3I
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Karlsson op het dak , of iets van die strekking.
Karlsson klopt, dat weet ik zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Karlsson van het dak. Minimaal verschil met wat de reeds is geantwoord, maar goed, dit was de officiële Nederlandse titel.
AlphaLimaSierra