Wat is het risico van de jury om zich om te draaien bij de Voice?

Toegevoegd na 14 uur:
The Voice of Holland. Ik begrijp niet ook niet wat het voordeel is als je als eerste drukt?

13 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snap je vraag niet.
Kimath
13 jaar geleden
@Koolie122: Het gaat over het tv-programma The Voice of Holland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoezo risico?

Het beste antwoord

het risico is dat ze iemand nemen die er spuuglelijk uit ziet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Geen enkel. Sterker nog, als ze zich nooit zouden omdraaien hadden ze een probleem. Dan zou het hele format in duigen vallen. Zodra ze zich omdraaien gaan ze (zogenaamd of echt, dat moeten wij nog zien) een band aan met de betreffende zanger of zangeres. Het enige risico dat ze dan lopen is dat die persoon niet zo erg blijkt te passen in John de Mol zijn idee over dit programma. Maar betaald krijgen ze toch wel. De enige die risico loopt is degene die auditie doet. Die wordt of afgeserveerd, of omarmd en de hemel in geprezen. Sterke jongen / meid die dan weerstand kan bieden aan de druk van de platenmaatschappij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed antwoord! .. says it all. +1
Het risico is dat ze nou eens echt de beste zanger(es) uitkiezen!
Als je zintuigen uitschakelt (door niet te kijken, bv), nemen andere zintuigen scherper waar. De eerste indruk van iemand krijg je door de oogopslag in een tiende van een seconde. Is een mooie gegeven, als je de eerste indruk baseert op wat je hoort. Als je op zoek bent naar een inhoudelijk goede zanger(es) dan...