Ik zoek een rtlprogramma waarin een vrouw zat die bang is om te lachen.

Werd 11 of 12 september uitgezonden., het is een Amerikaanse realityserie / docu. De vrouw ging naar cursus lachyoga.

Weet iemand welk programma dat was of welke zender?

13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Onlangs heb ik zoiets gezien bij: Style by jury op rtl8.
Was toch die vrouw die met een 'lach'bal voor bejaarden moest optreden?
Onderstaande link is het archief. Pik je datum eruit en kijken maar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Top, je bent mijn held deze week!