Wat is nou de omzet van die TellSell meuk (ook andere merken) in Nederland?

Je hoort maar weinig mensen over dat ze iets gekocht hebben bij TellSell. Misschien schamen ze zich omdat de producten zo slecht zijn of om het merk.

Dus ik ben wel benieuw of er cijfers bekend zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weet niets van cijfers, maar kijk maar eens op marktplaats hoeveel er van die meuk weer te koop wordt aangeboden.
Ik moet zeggen dat ik wel eens in de verleiding wordt gebracht. Dan realiseer ik me dat ik dan heeeel hard uitgelachen zou worden door mijn man en is het weer over.
Kimath
13 jaar geleden
Mooi omschreven, meuk. Dat is het vaak ook. Ze zijn ook experts in het bieden van onzinnige oplossingen voor iets dat eigenlijk geen probleem is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doet me denken aan toen ik mijn man nog maar kort kende. Ik deed nietsvermoedend een la open, en wat tref ik daar aan? Een abtronic!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@SuzyQ en toen had je hem niet direct gedumpt? :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb me ook 1 keer laten verleiden, één keertje maar. En weet je wat? Dat ding was niet eens zo erg slecht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach, als zijn slechtste eigenschap is dat hij een keer gezwicht is voor de belofte van een wasbordje, heb ik helemaal niet zo'n slechte man, toch?

Het beste antwoord

Per jaar maakt TellSell zo'n 40 miljoen euro omzet, wat blijkbaar toch te weinig was. Ze zijn vorig jaar failliet gegaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is veel te duur en als je even wacht liggen deze spullen ook bij een Blokker in de winkel. Tell Sell bestaat nog wel, zie website hieronder.

Sommige mensen zweren bij Tell Sell producten en andere nuchtere mensen die denken dat het onzin is. Maar reken er maar op dat de omzet ontzettend goed is. Het is namelijk niet alleen in Nederland actief, maar over de hele wereld. Oorspronkelijk komt het (dacht ik) van Amerika