Waarom is de vrouw van dr. Phil altijd maar dan ook echt altijd aanwezig bij de show?

Het viel me op dat de vrouw van dr. Phil altijd in het publiek zit en na afloop hand in hand met dr. Phil wegloopt.

Is daar een reden voor? Helpt zij mee met het programma of zit zij daar maar gewoon te zitten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
9.3K

Het beste antwoord

zo trachten dr Phil en zijn vrouw te bewijzen dat er
wel degelijk echte liefde bestaat.
mooi om te zien.
in hoeverre dit werkelijk waar is, dat weten wij niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

ik denk dat ze daar inderdaad maar gewoon zit te zitten. voor het plaatje. happy married couple blabla
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze steunt haar man op deze manier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In amerika zijn ze dol op het happy family/stand by your husband gebeuren... En het schijnbaar hebben van de graag geziene thuisbasis zorgt dat je daar meer overwicht mee uitstraalt... Je weet immers hoe het moet... al is heel veel hiervan schone schijn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerder overgewicht
Omdat ze bang is dat hij er met een van de patienten vandoor gaat, geen grap is al eerder gebeurd kijk youtube.

Toegevoegd na 1 uur:
Youtube interview nietr direct kunnen vinden maar de linkjes hieronder zeggen genoeg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:ekker gefundeerde minnen weer, ga eens na youtube en zie de ellende van Phil
Die Robin schrijft boeken e.d. dus ik denk dat ze dit zelf ook gebruikt om reclame voor zichzelf te maken. Het is natuurlijk ook wel erg amerikaans om met elkaar te pronken en dr. Phil moet z'n status als familieman behouden.

(ik dacht eigenlijk dat ze gescheiden waren?)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Is dat je kat? Wat een een mooie kleur rood ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ annswers; Ja dat is mijn kat, nu alweer volwassen! Bedankt ben ook erg trots op hem.
@ geluk; volgens mij ging er een tijd geleden een roddel dat ze gescheiden waren, maar dat was dus blijkbaar alleen een roddel.
Ze heeft een eigen site www.robinmcgraw.com daar kan je zien wat ze doet.
Ik vermoed dat zijn vrouw op de loonlijst staat om per show voor enkele minuten de helft van een gelukkig koppel te simuleren en alleen maar om de beeldvorming (Dr. Phil kan het ook in de praktijk) te manipuleren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zij is de personificatie,van wat de Amerikaan als happy beschouwd,gelukkig getrouwd,smiling faces.netjes tezamen,van kijk ons toch eens gelukkig zijn.Dit is wat men wil zien,iemand van onbesproken gedrag.Maar owee als dat stukje fondant scheurt,uit met de pret.Einde happy Dr Phil