Op televisie als het uitgezonden wordt... ook niet helemaal gratis eigenlijk; je ouders betalen als het goed is kijken en luister geld of hebben jullie geen tv?
13 jaar geleden
Youtube :) Doe ik ook. Niet illegaal. Naast de vele gebruikers met de slechte kwaliteit video's, zijn er ook videos van Got Talent zelf. Ik weet niet of Holland's Got Talent ook zo'n kanaal heeft. Niet alle afleveringen staan er op, maar wel veel. Probeer anders de afdeling Gemist op RTL4 :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mocht jij in het "geluk" van een ziggo internetprovider aansluiting.
Kun je een player downloaden.
Hier mee kun je live met een paar seconde
Vertraging het gros aan tv zenders kijken.

De naam is me ontschoten maar als je googelt op ziggo tv live stream ven je al een heel eind.

Toegevoegd na 1 minuut:
Excuse ik type ff snel net mijn mobiel.
Mbt schrijf fouten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
na een paar dagen kan je de uitzending gewoon bekijken of in delen op www.rtl.nl!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je het progamma al een paar uur na de uitzending downloaden (zonder reclame) via de nieuwsgroepen.
Uitleg daar over op http://www.binaries4all.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op www.rtlgemist.nl kan je de gehele uitzending gratis terugkijken zónder reclames!