Betalen er veel mensen voor een uitzending op RTLgemist?

Ik vraag me af is het alleen om inkomsten te generen of ook meer kijkcijfers voor de reguliere uitzending te krijgen.

Toegevoegd na 2 minuten:
generen = genereren

13 jaar geleden
in: Televisie
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als rtl zou verdwijnen, zou ik het totaal niet missen.
Laat staan dat ik er voor zou betalen.

Het beste antwoord

in het begin hoefde dat nog nergens, dus ik keek vaak RTLgemist. Dus toen ik een keer "Ik hou van Holland" weer wou kijken, moest ik er ineens voor betalen, dat betalen is ingevoerd op hetzelfde moment dat RTL gemist beschikbaar kwam op o.a. de digitale tv box van UPC, en daar moest je voor de programma's betalen.

Ik weiger te betalen om een programma te kijken die ik zonder te betalen ook gewoon had kunnen kijken als ik het had opgenomen. Het enige wat ze bereikt hebben is dat ik nu nog vaker iets opneem en minder rtlgemist kijk, wat betekend dat ik de reclame bij rtl gemist ook niet meer zie en ze op mijn harddiskrecorder lekker kan skippen.

Ik zou zeggen dat het geen verstandige beslissing was, misschien dat ze nog moeten evalueren of het inderdaad een goede investering was, maar dan moet het wel eerst een tijdje gedraaid hebben.

Als het niet winstgevender is dan het vorige systeem zullen ze het zeker weer terug draaien, doen ze het niet, zijn er blijkbaar toch veel mensen die ervoor betalen.
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
alle antwoorden kwamen een beetje op hetzelfde neer, maar Sterredag heeft het net iets meer toegevoegd

Andere antwoorden (5)

Hoeveel mensen dit doen is mij niet bekend.
Maar RTL zal er vermoedelijk goed aan verdienen.
Anders deden ze dit niet.
Ik vind het wel een beetje onzin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat ze juist heel weinig inkomsten er uit krijgen.

Ze sluiten namelijk alle niet-windows computers al uit en de programma's die ze hebben zijn het geld niet waard.

Ze kunnen beter een deal sluiten voor reclames. En dan voordat het programma begint 15 seconde reclame en misschien wel in het midden.
Daar verdienen ze veel meer mee.

Stomme beslissing van RTL.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het belachelijk dat je ervoor moet betalen, maar ja ze zijn commercieel dus ze willen verdienen. Het enigste wat ik nog weleens wou terug kijken was VI tijdens het wk en toen ontdekte ik ook dat je ervoor moet betalen. Maar gelukkig kon je via internet nog terug kijken. Ik zal t nooit gaan doen ervoor betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan geen programma van RTL opnoemen wat nog de moeite waard is om nog een keer te bekijken.
Ik betaal nooit voor programma's op RTLGemist. Ik vind het bedrag te hoog voor wat je ervoor krijgt.

De reclames zijn al toegevoegd. Ook op SBSgemist zie je vooraf, tussenin en achteraf reklames. Net als bij Youtube. Ik denk dat ze daar meer aan verdienen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik snap niet dat er mensen zijn die bereid zijn te betalen voor alle reclame die ze ongevraagd om de oren geslingerd krijgen......ik kijk zelf zelden tv ; en als ik kijk alleen via harddisktimeshift zodat de reclame geen hinderlijke onderbrekingen geeft.
onvoorstelbaar dat de tv nog mensen kan boeien op deze manier..........dan moet je werkelijke leven wel heeeeel erg saai zijn!.......