Hoe heet het kinderprogramma op Ned 3 over een jongen die door een scheikundefout heel slim is geworden?

Ik kom maar niet op de naam, het gaat over een jongen die heel slim is door een fout met een proefje en een meisje(Elizabeth of zoiets) is dat ook geworden, hij haat haar heel erg. Hij heeft een vriend die een beetje dom is en een vriendin die gewoon normaal is!

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is nagesynchroniseerd uit het Engels of Amerikaans

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Dat programma heet wicked science en is een Australische jeugdserie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het programma dat je zoekt heet Wicked Science.
De jongen die heel slim is geworden is Toby, en het meisje dat hem in de weg zit maar ook heel slim is geworden heet inderdaad Elizabeth