Hoe heet die ene serie ook weer?

Vroeger kwam er altijd een serie op tv over een blond meisje dat in een zwarte panter kon veranderen. Vaak snachts. Omdat dat naakt gebeurde mocht ik het nooit kijken.

Maar nu ben ik toch nieuwsgierig naar die serie maar ik ben de naam al jaren vergeten. Volgens mij kwam het op Veronica rond half 9/9 uur in de avond.

Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.8K

Antwoorden (3)

Weet je zeker dat het een serie is?
Het kan ook de film Cat People (1982) zijn..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via Google kom ik de serie 'Manimal' tegen. Over een man die zich in twee dieren kan veranderen: een havik en een zwarte panter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het enige dat ik me kan bedenken betreffende een serie van Veronica die rond half 9 / 9 uur uitgezonden werd met daarin een blond meisje en die vaak zwart droeg is: Nikita.

Een serie waarin een blond meisje 's nachts in een panter verandert kan ik me niet herinneren ooit gezien te hebben. Google kan me hier ook niet aan helpen. Ik kom ook bovengenoemde suggesties tegen.