Waarom worden de afleveringen van Masterchef niet in chronologische volgorde uitgezonden?

Ik kijk regelmatig naar de herhalingen van Masterchef op RTL-5. Maar vorige week kon ik al zoen wie er in de finale zaten, terwijl daarna weer een kwartfinale en een halve finale werden uitgezonden. Dat is toch onlogisch? Je weet al wie er wint, dus is het niet meer spannend.
Waarom zenden ze het niet gewoon in chronologische volgorde uit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, die komen weer terug zag ik, 'Over de Kook' bijvoorbeeld.

Het beste antwoord

omdat het pure opvulling is, dit is niet een programma wat de rest van het jaar ook uitgezonden wordt, want dan zijn de eigen kookprogramma's er weer.

het is inderdaad heel onlogisch dat het op de verkeerde volgorde wordt uitgezonden.

maar ach, zoveel mensen kijken er ook niet naar dus het is pure opvulling van de dag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nou kijk. Is gewoon dan iedereen op de vakansie en dan alleen de stageer dr nog en dan gewoon de vergissing met de verkeerde knop ge druk. Maar meest is dat niet erg, want os de meest mens die weten toch niet dat ze al gister doen wat vandaag gebeurt ofzo.