Is dit uit een Honig reclame, of een persiflage daarop?

Het was een Italiaans deuntje en de tekst was ongeveer: "Tortelini en spirali, blinderoni, vlinderoni, kronkoli (of zoiets). Allemaal macaròni!....."

En hoe heet dit originele Italiaanse deuntje hierop?

Toegevoegd na 4 minuten:
Schiet me net te binnen dat dit liedje ook is uitgebracht in Nederland onder "Friet met mayonaise".

http://www.youtube.com/watch?v=lsQfGqSEwNo

Dìt deuntje bedoel ik dus, en waar die reclame op is gemaakt.

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik wordt me bij het nalezen van mijn vraag wel steeds meliger bewust van de ouboilligheid ervan, maar ik zeg dat het ook een Honig reclame is geweest, en mijn man zegt dat iemand daar een persiflage over pasta over gemaakt heeft.

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik moet de vraag sluiten. Er is helaas geen beste antwoord gekomen omdat ik nog steeds niet weet of het nu wel of geen Honig reclame was. Bedankt voor de antwoorden en reacties toch.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
2.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lange dag he, zo'n zondag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hehe, integendeel, gaat veel te snel voorbij. Maar ik was toevallig een koude pasta/vissalade aan het maken met wokkelpasta waarbij me dat liedje ineens in gedachten schoot ;-) Ik weet overigens nog steeds niet of dit nu een Honig reclame was, of een persiflage...

Antwoorden (1)

De originele melodie is van "Gigi l'amoroso", gezongen door Dalida. Maar de tekst van het pastaliedje is niet zo snel te vinden.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Ja, dat is het deuntje wel. Nu alleen nog even weten of dit inderdaad bij een Honig pasta reclame gebruikt is of niet ;-)