Van wie is het liedje dat bij de introductiefilmpjes van Ghostwisperer en Charmed wordt gespeeld?

Op NET5.
De tekst is: Got a secret, can you keep it, ..., Got to lock it in your (of my) pocket, takin 'this one to the grave.
Het blijft maar in mijn hoofd zitten...

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Bedoel je deze? Volgens mij wel op basis van de tekst die je geeft.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Yep, that's it! Thnx.
Ik sluit deze vraag maar gelijk en ga slapen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Haha, dat sluiten mag nog niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat kan volgens mij pas als de vraag een uur heeft opengestaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, klopt.
Leuk trouwens, je foto op z'n kop.