Hoe kan ik de uitzending van Oprah Winfrey Show van gisteren op RTL 8 terug zien? Bij uitzending gemist kan ik t niet vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Volgens mij wordt die maandag om 15.10 door RTL4 uitgezonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik dacht echt, dat het net omgekeerd was : eerst op RTL8, de middag daarna op RTL4.....ik hoop in elk geval voor je, dat het zo is.....

Andere antwoorden (4)

Probeer het maar te Googelen. Eerst Oprah Winfrey en dan verfijnen met uitzending gemist. Het gaat je lukken. Veel kijkplezier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan ook niet bij uitzending gemist. Waarschijnlijk hebben ze de internetrechten niet. Googlen en je hebt de versie zonder ondertiteling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
RTL 4, uitzending gemist,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
om 4 uur bij rtl 4 om6 uur bij rtl 8 en avonds zo rond half 12 nog eens de zelfde bij rtl 8
dus 3 keer per dag kun je het zelfde stuk terugkijken