Waarom biedt Ziggo nu opeens wel SciFi channel aan?

Nadat jarenlang mensen erom gevraagd te hebben, ettenlijke mails en petities, kan ik sinds gisteren opeens SciFi channel ontvangen. Wat ik als sf fan behoorlijk cool vind!

Echter waarom heeft dat nu zolang moeten duren? Was het een financiële kwestie die opeens is opgelost? Een organisatorische? Ik begrijp er niets van!

Er zijn volgens mij veel meer sf fans dan degene die van oude sport houden en daar heb ik geloof wel 3 zenders van. Of wat dacht je van de clipjes zenders, daar heb ik er al 10 van. Onbegrijperlijk!

Wie verlicht mijn pad?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (4)

Centenkwestie, vermoed ik.

Misschien hebben jouw acties wel geleid tot hun beslissing. Ik wil je trouwens niet teleurstellen maar er is heel veel slechte sci-fi op de Sci-fi channel. Laatst Killer Clowns From Outer Space; deze film was een voorlopige dieptepunt...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben ook SF fan; ik vind het alleen zo jammer dat er zoveel bagger tussen zit. Het moet een beetje "geloofwaardig" overkomen en goede acteurs zijn ook wel prettig. Ik wens je heel veel plezier met Sci-Fi... :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
tripping the rift vind ik wel een leuke :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sci Fi en beetje geloofwaardig ?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt Scifi hebben die volledig uit de lucht is gegrepen (bijvoorbeeld dat de aardkern gaat stollen en een team dat even weer gaat smelten) of sci-fi hebben die gebaseerd is op huidige trends in de maatschappij en wetenschap (het werk van Arthur C. Clark, bijvoorbeeld)...
Waarschijnlijk doordat het aantal mensen dat hier interesse in had een bepaalde drempel bereikt hebben, waardoor het interessant wordt voor Ziggo en de adverteerders.

Enne... persoonlijk zie ik liever de oude sportfragmenten dan de groene mannetjes die de aarde bedreigen, maar ieder zo zijn smaak.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het werd commercieel haalbaar... Dus konden ze het niet laten het nu wel door te gaan geven... Dat laat zien hoe zo´n bedrijf te werk gaat, alleen eigen belangen tellen en klanttevredenheid is alleen maar een issue als ze bij KASSA op tv moeten komen, en dan nog maakt het ze geen r**t uit, want als ze op tv komen bij KASSA is dat toch allemaal reclame, kostenloos reclame...

Ze maken nu meer winst... daarom...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze moeten ervoor betalen om het door te kunnen geven. Ze zijn lang in onderhandeling geweest en eindelijk is de kogel door de kerk.