Welke aflevering van Southpark vind jij de beste ooit!

en waarom?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Leuke Vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soutpark is echt mn reden van tv kijken s'avonds ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oohh kut..mn ''h'' vergeten....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Foei Naatje, slechte spelling en een schuttingwoordje, dat wordt toch echt strafregels schrijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie vraag, hele moeilijke vraag ook!

Het beste antwoord

Moeilijk om hier antwoord op te geven. Hoewel ik de nieuwere seizoenen ook zeker op prijs stel mis ik de sfeer van de pak 'em beet eerste drie of vier seizoenen een beetje.

Als ik dan een keuze moet maken zou het bijvoorbeeld 'Chef Aid' kunnen zijn uit seizoen 2 (afl. 14). Het leuke daaraan vond ik vooral het proces tegen Chef en zijn advocaat (Johnny Cochran wannabe) die de in de O.J. rechtszaak gebruikte glove defense toepaste op Chewbacca en Ewoks (dat zijn aliens) en vervolgens de "ladies and gentlemen of this supposed jury" verzoekt: "Does this make sense? No it doesn't and if it doesn't make sense you must acquit." Hoewel ik het citaat nu even uit mijn hoofd doe, maar daar kwam het wel ongeveer op neer.

Over het algemeen mis ik een beetje de oude seizoenen vanwege de sfeer en vanwege Chef die onverbeterlijk was en altijd in het meervoud tegen de kinderen sprak, ook al was het er maar een, daarnaast moest hij natuurlijk altijd de liefde bezingen.

Goed ik moet er ook niet een al te lang verhaal van maken.

Toegevoegd op 01-05-2009 23:44:20
P.S. De nieuwere seizoenen hebben ons wel Butters gebracht, een karakter waar ik wel wat mee heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
professor choas was the man!
(volgens stan was ie gay, maargoed)
wel grappig dat niemand nog voor die wow episode is gegaan.(stond immers op 1 tijdens het ultieme southpark weekend van comedy central.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan heb ik dat weekend zeker gemist. Met series kijk ik als het even kan on-demand, bijvoorbeeld via http://www.southparkstudios.com of als ik de afleveringen gedownload heb. Ja Professor Chaos met General Disarray en hun minions. Maar in het algemeen het karakter Butters is gewoon goed. Zoals wanneer hij Biggie Smalls opgeroepen had via de spiegel en hem naar het feestje van de Duivel moest brengen, of toen hij in Jered got Aides onder handen werd genomen met huis-tuin-en-keuken liposuctie en zijn ouders hem vroegen hoe vaak ze hem moesten vertellen dat hij dat niet mocht doen en hij daarom weer huisarrest kreeg voor de zoveelste keer.

Andere antwoorden (10)

Die van de inauguratie van Obama. Lekker anarchistische onzin en spelen met vooroordelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Die vind ik ook leuk, niet de leukste, maar wel een goede. Vooral dat stukje in het ziekenhuis: "Is he an Obama voter or a McCain voter?, Why is that important? Because then I'll know whether he partied too hard or he tried to kill himself" Nou ja zo even uit mijn hoofd dat citaat dan.
Die met Scott Tenorman en het chilli con carnaval!
Welke vind je zelf de beste?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Die is inderdaad leuk, toont wel op gruwelijke wijze de ware aard van Cartman aan. Hitler en Stalin zijn nog kinderspel bij dat jongetje vergeleken denk ik wel eens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mertien,
goeie vraag! ik ben er zelf nog niet helemaal uit, alleen was ik het niet eens met de samenstelling van comedycentral. vandaar deze vraag....
ik zal je het antwoord nog even schuldig moeten blijven. de ware aard van cartman is altijd een pre. maar er zijn meerdere characters die meesterlijke eigenschappen hebben.
cartmanland is wel goed. Maar ook casa bonita. Eigenlijk vind ik de meeste wel hilarisch. Van het nieuwe seizoen vind ik the ring erg grappig. Vooral het gesprek met de baas van wd. Ik lag echt helemaal dubbel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die waarin niemand meer internet had.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Briljant,
Even de stekker er uit en dan weer erin.
*AMEN*
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die is ook erg leuk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja inderdaad Randy Marsh was ook vet lachen. vooral dat stukje met die porn simulator!
die aflevering dat ze aan die katten anussen gaan ruiken en dat ze in trance raken ....hilaaaaaaaaaries!!! heel goed gevonden SouthPark..ik hou dr van!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh je bedoelt "Major Boobage' geloof ik., ja is ook leuk, +1
die van cheff dat hij vertelt wie jezusecht is.
en natuurlijk het lied uncle fucker en kyle's mom is the biggest bitch.
grinnik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die aflevering met die zwervers die op zoek naar kleingeld waren en de stad overnamen.

(puur vanwege de california love cover)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De aflevering met Minnie Ripperton die "Loving Yooouuu" zingt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh dat is echt te moeilijk!
Friends en South Park zijn echt van die verslaafde series verschrikkelijk :P
Ik vind die dat ze van die japanse wapens kopen wel heel goed (Hey hey let's go kenka suru, Taisetsu na mono protect my balls!): vooral dat alle volwassenen van alles nog het ergst vinden dat Cartman bloot over het podium loopt.
Maar ook die van WoW, en die van It's Butters (butters own show)! En oh, Imaginationland natuurlijk :P Het moraal van dat verhaal is ook zo goed. "They attact our imagination!".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En die van die cavia's vond ik ook heel leuk :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Vraagsteller, dat van de verontwaardiging, boosheid zelfs, over Cartman's naaktheid, terwijl Kenny met (als ik me niet vergis) een shuriken in zijn oog zat en daar niets van gezegd werd vond ik ook heel sterk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
P.S. Die met die cavia's en die Peruviaanse fluitorkesten was inderdaad ook meesterlijk, "it's furry, so furry" en "I'm so startled" (blair witch project) waren daar wel weer heel rake uitspraken.
Pandemic 2: The Startling. Dat is die met de cavia's geweldig. Guinee pigs, guinee bees, guinee bunnies, guinee spiders, en niet te vergeten, guinee pirate!

Alleen vond ik deel 1 van Pandemic minder sterk. Beste dubbelaflevering allertijden is natuurlijk die in Imaginationland!

Imagination... Imaginahati-on... Imaginahahahation!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1. Ik vond het eerste deel van die pandemic aflevering juist wel interessant, vooral het elkaar in rap tempo opvolgen van het besluit van de jongetjes om een fluitband te vormen, het geld van Craig te lenen, Craig's mening hierover, dat hij toch meedoet, dat ze vervolgens kinderliedjes als 'Mary had a little lamb' gaan spelen met Zuid-Amerikaanse instrumenten en dat ze vrijwel prompt daarna worden opgepakt en in een detentiecentrum worden opgesloten vond ik sterk.