Kan je ergens live tv kijken op internet ?

Niet naar uitzending gemist oid, maar gewoon live via mijn ADSL aansluiting naar de publieke omroepen of de commerciëlen.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (5)

Ja, dat kan. Maar als je de commerciële zenders wilt zien is het niet gratis. Op http://www.kijkdirect.nl/ kun je gratis zenders vinden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij bijna alle regionale omroepen.
AWM
15 jaar geleden
ja dat kan zijn verschillende sites voor.
meestal als je op "streaming tv for free" googled kom je wel aardig wat dingen tegen.
zie link voor een voorbeeld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als antwoord op je vraag, ja dat kan.
Is wel afhankelijk van je provider.
In ons geval dat Ziggo.

Ik denk dat je internetaanbieder dan tevens je kabelleverancier met zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Regionale omroepen bieden dit vaak aan. Gelukkig wel. De NOS vond de wedstrijd FC Twente - Olympique Marseille minder belangrijk dan de wedstrijd van Ajax.. Ik heb genoten van de Tukkers.