Ik zoek een filmpje van Nick at, een programma op nickelodeon die een uitzending had in 2005-2006 ongeveer, in kwadijk. weet iemand deze te vinden?

toen ik nog op de bassischool zat, is nickelodeon bij ons op school geweest, dit is ook uitgezonden op tv. ik ben nu een week aan het zoeken op google en youtube enz. maar ik kan het niet vinden. lijkt me dat het ergens moet zijn, als het echt op tv is geweest. heeft iemand ideeeen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Als dit filmpje niet op internet staat, zou je contact op kunnen nemen met Nickelodeon. (MTV Networks)
Vaak kan je video opnames uit het archief bestellen bij TV zenders.
Dit is dan waarschijnlijk wel tegen een vergoeding.

Het telefoonnummer van MTV Networks is 020 4937000.