welk tv abonnement voor deze zenders?

heb nu digitenne maar mis de belgische en engelse zenders. ipv heb ik wel bbc entertainment maar dat vind ik niks. wat dus de voorkeur zou hebben binnen 1 pakket:

ned 1-3

rtl, sbs & net 5

belgie 1 & 2

bbc 1 &2

het gesprek

mtv

discovery

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1K

Het beste antwoord

Alleen kabelmaatschappijen mogen BBC 1 en 2 doorgeven, dus dan is voorlopig de keus makkelijk: kies voor het kabelbedrijf in de eigen regio (UPC/Ziggo/Delta/Caiway/Solcon/...)
Deze situatie zou moeten gaan veranderen, maar tot nu toe is dat nog niet gebeurd (zie link1).
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wij ontvangen thuis alle door jou genoemde zenders.
Wij hebben echter geen digitale t.v. En we hebben een abonnement via Ziggo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh, lees nu pas dat dat analoog is. dit bieden ze niet digitaal aan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, ze bieden het digitaal ook aan. Ze hebben best een uitgebreid pakket. Wij hebben alleen nog geen digitale t.v.