In welke uitzending van Bananasplit werd een winkeloverval geënsceneerd?

Het betrof een scène in een winkel waar een aantal zware jongens in de winkel bedreigend over kwamen waarbij binnenkomende klanten al dan niet wegvluchten.
In welke uitzending is deze scene uit Bannanasplit te vinden?

3 maanden geleden
in: Televisie
LeonardN
3 maanden geleden
Ralph Inbar tijd of Frans Bauer tijd?
Als het Ralph Inbar betreft zal het lastig worden zelfs als je weet welke uitzending het betreft (sowieso lastig om een uitzending te benoemen, datum van eerste uitzending?). Ik ben bang dat een deel van dat materiaal niet meer te vinden is. Of heb je het juist een keer onlangs gezien?
(althans ik neem aan dat je het fragment ook wil zien) Vanaf 2009 (Bauer) is er veel meer vastgelegd.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bananasplit#Overzicht_Nederlandse_seizoenen_vanaf_2009
De term overval geeft niks op de wiki crimineel wel wat
erotisi
3 maanden geleden
Ik denk dat het van Ralph was. Maar weet het iet zeker. Het was overigens niet echt een overval maar er was bewust voor aanwezigheid van gevaarlijk ogende mannen gekozen die er alleen maar waren en staarden en verder niets.
Pieterke
3 maanden geleden
@erotisi: Misschien kun je iets terugvinden bij omroep ONS. Die heeft op 5 november 2018 "Het beste van Bananasplit" uitgezonden. Dat zag ik op Facebook.

Geef als eerste antwoord