Waar vinden de TV-opnames van de nieuwe serie Medisch Centrum West plaats?

6 maanden geleden
in: Televisie
tinus1969
6 maanden geleden
Obv https://www.ad.nl/show/medisch-centrum-west-keert-terug-op-tv-bekendste-ziekenhuis-van-nederland-weer-open~af9fac9b/
Denk ik dat dat nog niet bekend is.
Pieterke
6 maanden geleden
Dat is volgens mij nog niet bekend. Nieuwe informatie wordt via SBS bekend gemaakt: https://www.telegraaf.nl/entertainment/1239116683/talpa-network-brengt-medisch-centrum-west-terug-op-tv

Antwoorden (1)

In het oude leegstaande ziekenhuis van Tergooi locatie Blaricum vroeger GooiNoord genoemd (in de volksmond GooiMoord..)
6 maanden geleden
Vortexxx
6 maanden geleden
Sorry, ik woon in Blaricum, maar ik heb Gooi-Moord nog nooit gehoord in de volksmond, kan het zijn dat je het antwoord van SimonV hebt overgenomen van 7 maanden geleden puur voor sensatie?
janjan
6 maanden geleden
Dat je in Blaricum woont is heel mooi, daar hoef je geen sorry voor te zeggen. GooiMoord was echt veel in gebruik in die tijd dat heeft Simon trouwens niet geschreven. Sensatie op GV... dat zou wat wezen.