Wat maakt het succes van Monty Python?

Ik ben erg benieuwd waarom zo veel mensen fan zijn van Monty Python.

13 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die man met die grote ogen, is ook zoiets. Mijn broer en zijn kinderen lachen zich een ongeluk. En ik zit er droog bij, me te vervelen.
rose
13 jaar geleden
Je bedoelt Marty Feldman.

Het beste antwoord

Monty python hebben een nieuwe soort humor geïntroduceerd, absurd, nonsense maar met een sterk boodschap op verschillende onderwerpen die altijd taboe waren in de Engelse maatschappij.
Van religie tot politiek, koninklijk huis en meer.

Maar hun virtuoos performance en briljante dialogen zijn in mijn optiek de reden voor hun succes.

"We are the knights who say....... NIE NIE!"

Monty Python samen met Peter Sellers zijn mijn absolute favorieten..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De verrassende gang van zaken.

Ik hoef er zelf nooit om te lachen, en neem mezelf dat steeds kwalijk. Het moet heel goed zijn, maar ik zie het niet.
Het is wel absurd allemaal. En als dat je gevoel van humor """triggered"", dan zal dat het succes uitmaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het consequente absurdisme, de visuele grappen, de taalvirtuositeit en niet te vergeten de aanstekelijke teamgeest.
13 jaar geleden
Ik vind ze zelf geweldig omdat het zo'n ontzettend absurde humor is, zo onlogisch en weird. En ik heb het idee dat meer mensen dat waarderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Annswers;

Ik denk dat het succes mede te danken is aan het feit dat Monty Python altijd vernieuwend en controversieel is gebleven. Na hun is er weliswaar meer absurdistische humor gekomen, maar nooit meer zo vernieuwend en typisch Brits als bij het Pythonteam.