Hoe heet die tv serie over 3 jongens en een bom?

Serie over 3 jongens en een bom. Een van hen had een bom geplaatst in het museum. Toen de bom ontploft was dacht de politie dat de andere 2 vrienden de misdadigers waren en werden opgepakt. Vervolgens moesten ze bewijzen dat t die andere jongen was...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

De serie heet Traveler en is in 2007 gemaakt.
Jay, Tyler en Will zijn highschool vrienden. Will daagt Jay en Tyler uit om rolschaatsend door een New Yorks museum te gaan. Even later wordt dat museum vernietigd door een bomaanslag en de twee jongens zijn hoofdverdachten. Ze hopen dat Will hun onschuld kan bewijzen, maar ontdekken dat hun vriend op mysterieuze wijze is verdwenen.
Amadea