waar is "RTL Extra: De Moeder Van Joran " terug te kijken?

rtl gemist heeft het interview niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Usenet heeft die gepost, vind het daarop terug. De documentaire is zeer goed en werpt een goede blik op de achtergrond van Joran.

Aan elke moderator: Het woord Usenet (en moderator) is toch niet taboe op GV, als het een legale download betreft?

Ik wil namelijk niet illegale praktijken op GV stimuleren, maar een helpende hand uitsteken naar de vraagsteller, door een antwoord te geven waar hij mee geholpen is. En als hij werkelijk die video wil hebben dan zal ik die video persoonlijk naar hem opsturen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het downloaden van muziek en films is in Nederland niet illegaal ook al wordt dat regelmatig tegengesproken. Het aanbieden van dergelijk materiaal daarentegen wel. Dus ik snap sowieso al niet waarom linkjes naar zulke websites worden geblokkeerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Usenet is geen website. Het is een methode van downloaden, zeg maar, nog van het eerste uur van internet en het doorstaat nog altijd de vernieuwing. Nu zou het niet meer kunnen ontstaan, omdat anonimiteit an sich taboe is/wordt op het net heden ten dage. Ga naar http://nzbindex.nl en zoek op: "Jorans moeder 22-6-10", vink het aan en download de nzb-file. Stop die in je leecher-programma, newsleecher of Grabit en dan heb je het in no time.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet dat usenet geen website is. Maar je hebt wel yabsearch, FTD e.d. die daar naartoe linken en daar heb ik het over.....