Is inderdaad Robbie Muntz. Kan me voorstellen dat je wat in verwarring bent gebracht. Rob heeft een opmerkelijke uitstraling en voorkomen.
Plaatje bij antwoord
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

bedoel je deze?
http://www.univision.com/uv/video/Ditzo-Commercial-Poliskosten-Klantkosten/id/1864117125

een man.. duidelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een man! Heeft in het verleden n programma bij de vpro gemaakt (waskracht).

Toegevoegd na 8 minuten:
Rob muntz
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overduidelijk een man. Geen twijfel over mogelijk. De stem, zijn lichaamsbouw en gezicht spreken voor zich. Ik kan niet uitleggen hoe je het kunt zien, maar dat is gewoon mannelijk. Een vrouwlijk gezicht ziet er ook overduidelijk anders uit.
Soms lopen er wel vrouwen die net mannen lijken maar daar vind ik hem niet bij horen.