Wie weet de naam van een oud televisieprogramma waarin studenten met elkaar in discussie gingen?

Een paar jaar geleden heb ik een tv programma gezien waarin studenten met verschillende achtergronden met elkaar in discussie gingen. iedere uitzending had een ander thema. de discussieleider was Engelstalig. Het werd opgenomen in een ruimte op een treinstation. Ik wil het graag terug kijken. Weet iemand de naam van dit televisieprogramma of van de Engelse discussieleider?

3 jaar geleden
in: Televisie
1.6K

Antwoorden (1)

Dat is het televisieprogramma 'Change Your Mind', gepresenteerd door de Amerikaanse politiek filosoof Michael Sandel. Het werd opgenomen op het treinstation van Haarlem, en uitgezonden door Human. Het is een vervolg op de serie 'Justice. What's the Right Thing To Do'.

Zie https://www.human.nl/changeyourmind.html.
Toegevoegd op 26 oktober 2020 08:29: afbeelding
Plaatje bij antwoord
Antoni
3 jaar geleden
rwjoosten
3 jaar geleden
Dank je wel voor het antwoord. Dit klopt, heel blij mee!
Antoni
3 jaar geleden
Tot je dienst! Ik vond het leuk het antwoord te zoeken (en te vinden!).