Waar zijn Merel en Wouter gebleven?

Je weet wel: van de LOI. "Nee, de Leidse Onderwijs Instellingen".

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Televisie
2.1K

Antwoorden (12)

Een cursus Recht aan het doen om hun scheiding te regelen.

Persoonlijk kan ik niet zeggen dat ik ze echt mis.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Merel heeft Wouter *******, toen hij voor de zoveelste keer gezakt was voor die goedkope LOI opleiding...

Ik heb zelf die ******** maar gemaakt, omdat ik anders problemen zou krijgen met een moderator...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hopelijk voorgoed begraven :-) Ik denk dat ze aan een nieuw concept toe waren bij de LOI en ik ben er persoonlijk heel erg blij mee dat ze pleite zijn gegaan..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Merel heeft succesvol carrière gemaakt in de ICT wereld en Wouter is aan lagerwal geraakt. Je ziet hem soms op het station in Leiden vragen om euro's zogenaamd om een LOI studie te betalen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op een gegeven moment werkt het niet meer
en gaan ze op iets anders over.

Ik vond het sowieso vreselijk maar ja, je weet op een gegeven moment wel dat het over LOI gaat en dat
is de bedoeling natuurlijk
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ergens waar ik had gehoopt dat die muts van de Postbank (ING) naartoe zou gaan
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
merel is een derde rangs hoertje geworden en wouter gaat elke dag (nacht) naar de wallen, zo zien ze elkaar tenminste nog tussen de zelfmoordpogingen door.

Toegevoegd op 23-04-2009 16:28:39
die kinderen hebben trouwens eindelijk normale ouders gevonden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Was net blij niets meer van ze te horen, kom jij weer met een vraag over die ballo's!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ze zijn afgedankt door de LOI en werken nu achter de afvalwagen. Ook leuk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wouter zit nog steeds vast in de lift, terwijl Merel zich omhoog wipt richting directeursstoel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op staande voet ontslagen, toen de directie van de LOI die man tegen kwam die in de huidige reclame speelt.

Voor wie 'm nog niet kent: man gaat samen met zijn vrouw, dochter en zoon eten bij de Italiaan.
De bediening begint onderling (in het italiaans) de vrouw en haar dochter te "bespreken".
De vader van de familie heeft blijkbaar een cursus italiaans gevolgd en maakt dit de heren op een heerlijke manier overduidelijk. :-)

Je moet hem zelf gezien hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hahaha merel is ondertussen medewerker bij man bijt hond, waar zij in ons kent ons speelt.
wouter hebben ze los gelaten