Welk kinder tv programma uit jouw tijd mis je op tv ?

Mis je ook de film van Ome Willem en de series van Bassie en Adriaan ? Waar keek jij als kind naar ?

Misschien leuk om je leeftijd er even bij te vertellen

Heerlijk om deze reactie's allemaal te lezen. Een hoop van deze series keek ik ook na. Het kind in mezelf komt weer boven bij deze serie's. Wat mij betreft mogen die zo weer terugkomen !

Bij het sluiten van deze vraag heb ik geen beste antwoord gekozen. Iedereen heeft immers een ander programma wat hij of zij leuk vond en mist. Mijn toppers waren nast de twee genoemde in elk geval de Fam. Knots, Fabeltjeskrant, de Berenboot, Kanaal 13. En ongetwijfeld ben ik er nog een aantal vergeten. Toen was tv nog leuk !

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Televisie
1.5K

Antwoorden (24)

Ren je rot vond en stuif 's in vond ik altijd wel leuk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat moet dan toch wel Telekids zijn denk ik :-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is zonder twijfel: ja zuster, nee zuster

Toegevoegd op 23-04-2009 11:56:05
Overigens zendt de Vara in de schoolvakanties regelmatig herhalingen van Ome Willem uit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Telekids van Carlo en Irene
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vrijwel alles dat hier op staat:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik keek als kind ook naar Bassie en Adriaan en allerlei tekenfilms als Boes, Ovide, Seabert en Barbapapa, maar daar ben ik toch allemaal wel overheen gegroeid.

Wel vind ik het balen dat Shin Chan nooit meer uitgezonden wordt. Ik kon altijd wel lachen om de streken van dat rotventje.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niels Holgersson
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik kom uit '83 en mijn kindertijd werd gedomineerd door:
- Teddy Ruxpin
- David de Kabouter (fantastische tune)
- De Snorkels
- Vrouwtje Theelepel
- Batman (bij Telekids)
- Bassie en Adriaan
Stuk voor stuk echt toppers vind ik!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik weet dat ik de vloek van woeste wolf vroeger erg spannendv ond en bijna niemand kent deze serie.
Nu is deze een jaar of twee terug nog eens" gedeeltelijk "herhaald maar ik heb 'm gemist.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Rikkie en slingertje.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Swiebertje was toch wel en topper.

Toegevoegd op 23-04-2009 12:19:33
En niet te vergeten Dappere Dodo en de verhalen van Tante Hannie.(zwaaien)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Stratenmaker op zee show, paulus de boskabouter, tita tovenaar, bereboot. dr who, Stuif es in, ren je rot, de echte serie fabeltjeskrant
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bobby's World, of is dat nog steeds?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vond die serie van dat kermisjongetje "Silas" heeeel erg spannend. Ook die Nederlandse serie "De Zevensprong" vond ik ongelofelijk spannend. "Ivanhoe" vond ik altijd erg leuk en de "Familie Knots".

Toegevoegd op 23-04-2009 12:57:00
Ben overigens 34 jaar...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja hihi, heette zij niet tante Til of zo?
Ik mis nu vooral nog het programma 'ZigZag' en natuurlijk good old Bassie en Adriaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
- inspector gadget
- xmen
- captain planet
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Boes, Ovide, maar ook Telekids was toen heel leuk..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
- Boes
- Ovide
- Niels Holgerson
- Barbapappa
- Dommel
- Alfred Jadokus Kwak
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
boes boes, barbapapa, de snorkels en ovide zijn stuk voor stuk toppers die zeker terug mogen op de buis!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
The Twins of Destiny
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ovide en zijn vriendjes :( en Budgy de helikopter, owja en tante soesa en sassefras
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Brigadier Dog vond ik altijd te gek. Tsjoewee Maskie...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die M@rcel;

Wat ik als jochie helemaal het einde vond was The Thunderbirds. En wat een afknapper toen ik dat jaren later eens herhaald zag; op een moderne TV zag je gewoon de touwtjes; die zag je in zwart/wit nooit!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Swiebertje...