Waarom worden de herhalingen van Boer Zoekt Vrouw niet meer op tv uitgezonden?

Vroeger was dit altijd op de maandag, de dag na de uitzending. Nu kan ik alleen de uitzendingen online kijken, maar dan moet ik het achter mijn computer kijken en daar heb ik geen zin in.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Televisie
2K
LeonardN
5 jaar geleden
maar dan moet ik het achter mijn computer kijken en daar heb ik geen zin in. Er zijn legio mogelijkheden om het beeld van je PC op je TV te krijgen. Daarnaast hebben sommige smartTV's de terugkijk-app van de NPO.

Antwoorden (1)

Ze worden wel uitgezonden, maar op een ander tijdstip.
Zaterdag om 7.00 uur NPO1. Goeiemorgen!
Afgelopen zaterdag was het tijdstip 14.10 uur, dus dat varieert misschien.
Toegevoegd op 27 september 2018 09:46: tekst
SimonV