Wat zijn de 8 regels uit het programma: 8 simple rules?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja! Goede vraag! Dit wou ik ook al eens vragen maar was ik vergeten...
Ik heb werkelijk geen idee...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8 Simple Rules, volledige naam 8 Simple Rules for Dating My Teenage Daughter.
Nooit van gehoord, maar blijkt dus makkelijk te vinden. Is het leuk, moet ik er naar gaan kijken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja stom,vraag lyon in me op en stelde m zonder zelf te zoeken *schaam
leuke serie ja! Op comedy central
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lyon=kwam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het echt een verschrikkelijke serie, momo...

Het beste antwoord

Volgens mij (& wikipedia) zijn dit de regels:

Als je handen mijn dochter raken, raak je ze kwijt.
Als je haar aan het huilen maakt, maak ik jou aan het huilen.
Safe seks bestaat niet. Geen seks wel.
Breng haar laat thuis, er komt geen volgende date.
Alleen bezorgers toeteren. Dates bellen één keer aan.
Geen gezeur als je op haar wacht. Als je het saai vindt, vervang dan mijn olie.
Als je broek op je enkels hangt, zal ik hem omhoogtrekken en vastnieten.
Dates vinden plaats in openbare plaatsen. Wil je romantiek? Lees een boek.