Staat deze Jiskefet ook op Youtube?

Ik ben een ramp met googlen dus ik dacht ik probeer het hier. Ik wil mn Amerikaanse zakenpartner een bepaalde video laten zien van Jiskefet....

En dan specifiek : die ene dat hij over straat loopt en jeuk krijgt aan zn achterwerk en dan tegen een lantarenpaal gaat schuren om de jeuk te verdrijven...

Ja is een soort van een beetje Jiskefet promotie die ik ( ongevraagd ) uitvoer en juist deze vond ik zo universeel......... om naar Amerika te sturen....

Staat deze ook op internet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

Misschien dat je deze bedoelt:
http://www.youtube.com/watch?v=G7-4K3UPr8Y

Is een soort muziekclip, maar is wel getiteld "jeuk aan me naad".
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Op http://www.youtube.com/watch?v=hU_d0cHB3vw staat een als boven beschreven korte scene tussen 4 minuten 29 seconden 4 minuten 36 seconden. Is dat 'em?
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Herman Koch van Jiskefet met zijn aambeien-probleem. Een van zijn betere creaties.