Waarom was er op zondag 26 februari geen uitzending van Homeland op NPO 3? En word dit nog wel uitgezonden?

Elke zondagavond rond 22.00 uur is normaal gezien Homeland op NPO 3, seizoen 6. Wij nemen dit altijd op om het op maandagavond samen te kijken.
Maar ik zag ineens dat het helemaal niet opgenomen was, en ik kan in de gids ook niks vinden.
Word dit wel verder uitgezonden door NPO 3? Want het seizoen is nog niet afgelopen. En waarom was het er gisteren ineens niet op?

Ritsuka
7 jaar geleden
in: Televisie
1.5K

Het beste antwoord

In verband met het WK schaatsen, waarschijnlijk schuift die aflevering gewoon een weekje op, net zoals bij 'Zondag met Lubach'.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ritsuka
7 jaar geleden
ah, duidelijk. Ik kon het nergens vinden.