Hoe heet dat nummer en de artiest?

Jaren geleden (meer dan 15!) was er op MTV regelmatig een videoclip te zien van een paar gasten die een patachutesprong maken. Alleen zie je het geheel achterstevoren. Het is voornamelijk instrumenteel. Slechts een paar keer hoor je het refrein dat uit een zin bestaat en dat klinkt ongeveer als "i love it"... Wie weet hoe dit nummer heet en de uitvoerende artiest?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Met een beetje speuren op het internet heb ik het voor je gevonden:

Bentley Rhythym Ace - Bentley's Gonna Sort You Out

http://www.youtube.com/watch?v=3IWl77o3l50
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je Doepiedoep. :) Het was eigenlijk best simpel hoor:
"parachute videoclip backwards" intikken in google, en toen was het het eerste resultaat. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
toch knap +