Waarom kan ik nergens afleveringen terugbekijken van Opsporing Verzocht?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Televisie
4.9K

Antwoorden (2)

Die kun je gewoon terugkijken via npo.nl, tenzij ze van heel lang geleden zijn.
7 jaar geleden
HeerVoldemort
7 jaar geleden
+ correct.
Ik heb vannacht de uitzending van de 17e gekeken op de computer.
Meestal kun je alleen de laatste aflevering zien, ze worden niet lang online gehouden.
De reden vlg opsporing verzocht:

Afleveringen zijn een week beschikbaar. Als er aanhoudingen zijn wordt de uitzending geblokkeerd. Op de site van Opsporing Verzocht zijn alle niet-opgeloste zaken nog terug te zien.

Als je scrollt naar alle afleveringen staat er meestal bij niet beschikbaar, slechts een enkele is nog te zien. Op zich wel een goed teken dat de verdachten zijn opgepakt.