Vanmiddag keek ik 'jou vrouw, mijn vrouw' ineens stopte het, wanneer gaat deze aflevering verder?

van 12.15 tot 13.10, weet zeker dat de aflevering nog niet klaar was, en ineens stopte het programma en begon er een ander programma... vraag me af wanneer deze aflevering verder gaat...?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Morgen om 12:10 uur.

Deze Amerikaanse versie van Jouw Vrouw, Mijn Vrouw wordt altijd uitgezonden in twee delen. Dus wees niet bang, morgen kun je de ontknoping bekijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

morgen op dezelfde tijd komt t vervolg.ik had t ook een keer dat t stopte, en ik baalde vreselijk,want ik zat er helemaal in..grr