Waarom blijven die talentenjachten op tv toch steeds zo succesvol?

Ik ben er al jaren op uitgekeken. Zijn het dan toch 'meisjes van 15' die maar blijven kijken en sms-en?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

er zijn nog altijd die voorrondes.
die zijn ongelofelijk populair.
lekker lachen om andere mensen.

en waarom die vervolg rondes populair zijn weet ik niet.
je kunt toch beter naar echte artiesten kijken?
die hun doel en bekendheid hebben bereikt met hard werken.
inplaatsvan gewoon een programma.
de meesten verdwijnen toch weer, alsof er niks is gebeurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Mensen blijven het leuk vinden om anderen te zien afgaan.
Leedvermaak dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als mensen bij de audities kandidaten af zien gaan, voelen ze zich beter over zichzelf.. (zoals mensen die naar 'Lekker Slim' kijken..
Bij de live shows denken ze "de gewone mens wordt ster, ik had daar ook kunnen staan"..
En door het stemmen op je favoriete kandidaat heb je ook nog eens het gevoel dat je invloed hebt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mensen denken denken het feest van de gemiste kansen te kunnen ontkrachten door anedere dezelfde inschatingsfouten te zien maken. net als bij een soap is het blijkbaar fijn om te zien dat mensen ook falen in het bewerkstelligen van dromen.