Herkent iemand een kinderprogramma dat gaat over een jongen die een computerspel gaat en hindernissen moet zien te overwinnen?

Ik heb als kind een paar herinneringen van een televisieprogramma dat ik vroeger keek. Ik schat dat het 14-16 jaar geleden was. Het programma gaat over een jongen die in een computerspel gaat en daar hindernissen moet zien te overwinnen..... Alvast bedankt voor antwoorden

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik kan me ook nog dingen in de ruimte en in de lucht herinneren, beetje vaag haha maarja. Jongen volgt iets waardoor die in een computerspel terechtkomt

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Televisie
1.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kan misschien ook Megaman zijn.