Wat is momenteel het minst bekeken tv programma op de nederlanse tv?

Van zowel de publieke als de commerciële omtoepen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Televisie
1.6K
Amadea
8 jaar geleden
Daar weet niemand de naam van, doordat er niet naar gekeken wordt...
kierkegaard47
8 jaar geleden
Zo wilde ik in eerste reactie ook reageren, maar het is natuurlijk een beetje flauw. Er moeten ergens wel kijkcijferstatistieken te vinden zijn ...

Antwoorden (1)

JAMIE AND JIMMYS FOOD FIGHT CLUB op 24Kicthen heeft 0 kijkers. Zo zijn er wel meer programma's. 0 is natuurlijk afgerond, dus er zal vast wel een dronkelap met een half oog hebben gekeken. Maar te weing mensen hebben gekeken om het een meetbaar getal te geven. Neem eens een kijkje op www.kijkonderzoek.nl