Ik kijk regelmatig naar de serie LOST. Weet jij nog een vette serie om te kijken?

Ik vind LOST echt een coole serie maar ik zou ook wel eens een andere willen kijken. LOST heb ik vanaf seizoen 1 t/m nu gekeken.

Graag in je antwoord: de naam van de serie, het genre en een stukje over de verhaallijn.

Bij voorbaat dank!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is ook mijn serie, lOST :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
FU!@%* VET ofniet? :-D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jaa, errug verslavend ook

Het beste antwoord

Series die ik zelf graag kijk zijn:

Heroes: Een groepje mensen met speciale gaven (superkrachten) die proberen in de moderne maatschappij te leven, maar opgejaagd worden door "normale" mensen en ook door een "killer" genaamd Sylar die hun krachten wil hebben.

Supernatural: Sam en Dean Winchester zijn van af kinds af aan opgegroeid als "hunters" en gaan heel Amerika af om bovennatuurlijke wezens te doden. Imiddels is er in de serie een strijd ontstaan tussen hemel en hel. Erg goeie serie vol humor en een retegoede soundtrack.

Fringe: Een soort CSI voor het onverklaarbare.

Ghost Whisperer: Serie over een vrouw die met geesten kan praten en probeert om hen over te laten gaan naar de "gene zijde"

Medium: Vrouw die voorspellende dromen heeft over misdaden en hierdoor ook voor justitie werkt.

My name is Earl: Geweldige serie over een gast die last van zijn geweten krijgt en een lijst heeft gemaakt van alles wat hij fout heeft gedaan en dat dus weer goed probeert te maken.

Tot zover mijn favoriete series, misschien zit er iets voor je tussen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heroes klinkt wel cool :-D daar ga ik naar op zoek

Andere antwoorden (9)

Doctor Who.

Sci-fi.

Het gaat om een tijdreiziger en zijn avonturen. Het zijn losse afleveringen, soms twee afleveringen in een verhaallijn, dus je hoeft niet gelijk alles vanaf 2005 (voor de herstart - 1963 als je écht terug wil naar het begin) te bekijken om erin te komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De nieuwe serie is nu te zien op BBC1, op zaterdagavond om 10 voor half 8.
everybody loves raymond is een super serie

daar lach je je elke dag kapot om die ouwe opa

zo hard en zoveel humor

elke werkdag om 1800 op rtl 5
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kingdom hospital

Toegevoegd na 7 minuten:
goeie serie over paranormale gebeurtenissen in en om het hospitaal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De serie 24 is ook heel erg leuk.

24 speelt zich af in "real time". Elk seizoen duurt 24 uur en is een periode uit het leven van federal agent Jack Bauer (gespeeld door Kiefer Sutherland), waarin hij terroristische aanslagen probeert te voorkomen. Tegelijkertijd worden ook de gebeurtenissen bij de antiterrorismeorganisatie CTU en belevenissen van andere personages gevolgd. De serie speelde zich af in Los Angeles gedurende de eerste 6 seizoenen, in seizoen 7 in Washington D.C. en seizoen 8 in New-York.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan ik alleen maar beamen. Als je aan 24 begint, wil je alle afleveringen de een na de andere bekijken. Echt spannend.
Ik kijk niet vaak serie's maar The Sopranos heb ikwel gevolgd. Deze maffia serie is wel wat ouder, maar ik blijf het een goede serie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De serie Dexter :

The series blends drama, horror and black comedy as it follows the day-to-day events in the life of Dexter Morgan, a forensic blood spatter analyst for the Miami Metro Police Department who also happens to be a serial killer. He was taught by his adoptive father, Harry, only to kill those "who deserve it"; mainly, other killers who have escaped the legal system or were never suspected in the first place. The series shows him balancing an everyday life with his secret identity, all while keeping up a facade of normalcy

Ik heb seizoen 1 en 2 kunnen downloaden met ondertiteling en seizoen 3 begint 10 mei.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
prison break over een man die gaat ontsnappen uit een gevangenis. Erg spannend
Of als je van britse humor houdt: the office de britse editie. Over mensen met een kantoorbaan en een manager die alles onder controle denkt te hebben.
En zelf heb ik alle afleveringen van South Park ik denk niet dat dit veel uitleg behoeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Torchwood. Hele weirde SF-serie met dubbele bodems (en een vleugje homo-erotiek). Heeft crossovers met Doctor Who (de doctor komt af en toe langs in Torchwood en Jack Harkness loopt af en toe de Tardis binnen).

Toegevoegd na 55 seconden:
Gaat over een groep mensen die de aarde beschermen tegen allerlei buitenaards gepeupel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prison break!
Blue mountain state --> nieuwe serie op mtv, american pie style.
serie 24
Bones...
enzovoort enzovoort