Hoe heet het hondje uit de KPN reclame dat heel graag uitgelaten wil worden?

In de reclame pakt hij zijn riempje en de jas en de schoenen van zijn baasje en uiteindelijk poogt hij zelfs de tv uit te drukken, om zijn baasje mee naar buiten te krijgen.

Toegevoegd na 19 seconden:
(daarmee doel ik dus op het ras, niet op de naam van het beestje)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie toevoeging, ik wilde hem al Hector noemen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, daar heb je gelijk in, het hondje dreigt met hardere acties :)

Het beste antwoord

Het is een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, dat dacht ik ook, maar ik twijfel, omdat hij geen witte vlek op z'n borst heeft. Hoe dan ook, een 'lekker ding', dat hondje...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is toch echt een Nova Scotia Duck Tolling Retriever!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank! Dank!