Dat maakt Netflix nooit bekend. Er worden regelmatig dingen toegevoegd, en er verdwijnen ook weer series en films. Dit heeft allemaal met rechten en licenties te maken.
Ze hebben bijvoorbeeld een filmlicentie voor een jaar, na dat jaar verdwijnt de film dus weer uit de database. Maar als ze dit gaan vertellen aan mensen, komen er veel klachten.
Dus dit weet je helaas niet als consument.
Ritsuka
9 jaar geleden
Snuffel
9 jaar geleden
Oke, ik heb een oppashuis en daar ben ik dit weekend begonnen met een serie te kijken en ik dacht, dan kijk ik verder als ik weer mag oppassen. (Ik heb zelf geen Netflix, want dan zit ik steeds voor de tv).
Ritsuka
9 jaar geleden
dat ligt er aan welke serie het is. Als hij aardig nieuw is, of nog loopt (zoals Orange is the New Black, daar komt nog nieuwe van), dan blijft hij er voorlopig wel op.
Maar een al afgelopen serie of wat oudere zou kunnen verdwijnen, maar dat weet ik dus niet.
Snuffel
9 jaar geleden
Ik geloof dat ie er sinds maart opstaat. Bloodline.
Ritsuka
9 jaar geleden
Die blijft er wel even opstaan, dat is een Netflix Original serie, die hebben ze zelf geproduceerd.
Snuffel
9 jaar geleden
fijn!
Snuffel
9 jaar geleden
en dank je!