Martin Stoker

Toegevoegd na 3 minuten:
In de afgelopen jaren heb ik veel programma's en documentaires ingesproken voor RTL Nedrland en de Holland Media Groep. Een beknopt overzicht:
Internet in Bedrijf, Nederland Motorland, Elke Seconde Telt, De Politie Op Je Hielen, Stom Stommer Stomst, Born To Kill, Smart Traveler, RTL Autowereld, RTL Transportwereld, Gek op Wielen, etc etc..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Is dat niet Peter van der Vorst
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je bedoeld de stem?? is dat niet Kas / Cas van Iersel?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij heet die man Martin Stoker.

Toegevoegd na 35 minuten:
waarom een - etje ? Denk je Arjen Grolleman ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Martin Stoker, heeft zelfs een eigen website