Wat kan je allemaal verwachten als je jezelf aanmeldt voor een programma als Popstars?

Wat gebeurt er nadat je het formulier hebt ingezonden?
Wordt je sowieso opgeroepen als je je aanmeld?
Ook hoorde ik dingen over vooraudities en dergelijke, die helemaal niet op T.V. komen.
Is dat waar?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoezo..ga je meedoen?wel stoer!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik denk het niet.
Ik denk dat ik mezelf daarmee verloochen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je jezelf aanmeld krijg je sowieso wel een uitnodiging om te komen. de auditie's worden wel op de tv uitgezonden maar lang niet alle auditie's komen op de tv dus het is maar net afwachten of die van jou op tv komt of niet.

Het beste antwoord

Zelf geen ervaring mee, maar wel van een vriendin van een vriendin gehoord:-) :

Zij heeft zich ingeschreven en een uitnodiging gehad om auditie te komen doen. Voor zover ik weet krijg je altijd een uitnodiging wanneer je inschrijft.

De vooraudities zijn voor een jury met onbekende juryleden (geen BN-ers). Deze jury beoordeelt achteraf of je door mag gaan of niet. Zij maken een selectie van grofweg 3 groepen om kijkcijfers te trekken:
- echte goede kandidaten
- slechte/lachwekkende kandidaten
- en enkele doorsnee kandidaten

Uiteraard word je niet verteld onder welke groep je valt wanneer je door mag gaan.. En deze audities worden inderdaad niet uitgezonden op tv.

Daarna krijg je een brief met de uitslag. En mag je, wanneer je doorbent, auditie voor de BN-ers jury doen. Ook hierin wordt er weer goed gekeken of jij als kandidaat kijkcijfers trekt of niet. Afhankelijk daarvan kom je wel of niet op tv.

De rest van de procedure spreekt voor zich.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies wat ik wou weten!
Bedankt voor je antwoord :)