wie weet waar ik via internet de serie Schiet mij maar lek kan terug zien?

Een paar heb ik al gevonden op youtube en deze heb ik allemaal al bekeken. Maar miss zijn de series ergens anders nog te vinden.

9 jaar geleden
in: Televisie
1.1K
Antoni
9 jaar geleden
Niet te bekijken via internet, maar wel via internet te bestellen zijn de afleveringen van "Schiet mij maar lek" misschien bij het archief van het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid. Je kan zelf zoeken in het archief via http://zoeken.beeldengeluid.nl en dan van iedere gevonden aflevering een DVD bestellen door te klikken op het winkelwagentje. DVD's zijn meestal € 29,95 per stuk.

Het beste antwoord

Helaas kun je deze serie niet terug vinden op het internet. Dit heeft voor al te maken met Copyright. Als iemand de serie op een website zet kan hij een fikse boete krijgen.