In "Beat It", wat gebeurd er met de microfoon in het water?

Is het niet wat gevaarlijk voor de spelers? En kan je die microon niet net zo goed weggooien?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
is het geen greenscreen waar ze op springen?
Antoni
9 jaar geleden
Ik was even in de war. Voor mij is "Beat It" een lied van Michael Jackson, maar je bedoelt het nieuwe televisieprogramma van SBS6!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zou ik niet weten, Rubenotter. Sommige dingen zijn sowieso nep, maar ik be dr self niet bij geweest dus zou t niet weten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
is het geen greenscreen waar ze op springen? Het is goedkoper om het echt uit te werken met een paar goedkope microfoons dan met videobewerking.

Het beste antwoord

Weggooien is hij net zo kapot als in het water dat maakt dus niet uit.
Het zijn goedkope microfoons van Chinese makelij wat schijnbaar per aflevering meerdere af te schrijven zijn.
Alleen vandaag toen Gerard Kim-Lian in het water gooide ging er een dure sennheiser met neumann kop kapot dat is zo een €5000 schade .
Over voltage hoef je je geen zorgen te maken de gemiddelde zender draait op 2 aa-batterijen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2 totaal verschillende antwoorden. Bronnen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
18 jaar als bedrijfsleider bij een licht en geluidsverhuur bedrijf.
Alleen de micro van Kim-lian is een dure is ook een totaal ander uiterlijk .
De kandidaat micro's herken ik niet eens
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maakt je antwoord mooi compleet. Bedankt.
Overigens mijn excuus, "Bronnen" had een vraagteken nodig, ziet er zo 'streng' uit nu.

Andere antwoorden (1)

Het is geen echte microfoon, bovendien is het niet gevaarlijk omdat het draadloos is, vroeger met draad werd de microfoon fantoom gevoed met 48v, en dat gaf in natte omgevingen nogal eens wat problemen met elekrocutie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Onzin
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is geen echte microfoon, bovendien is het niet gevaarlijk omdat het draadloos is, Een draadloze nepmicrofoon?!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2 totaal verschillende antwoorden. Bronnen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waar zit de onzin in mijn antwoord Deaal?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
48 volt is alleen voor draadgebonden condensator microfoons word nu nog steeds gebruikt
De draadloze micro's zijn wel degelijk echt alleen van een goedkope Chinese kwaliteit / merk