Weet iemand misschien welke voetbalcompetities belgacom all foot inhoudt ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Belgacom All foot = Belgacom 11 + Belgacom 11+.

* Belgacom 11: alle emoties van het Belgische voetbal

Alle matchen van de Jupiler Pro League zijn live te volgen.
U krijgt toegang tot alle 240 matchen van de reguliere competitie, inclusief de matchen van RSC Anderlecht, Standard en Club Brugge en de 58 matchen van de Play-Offs 1, 2 en 3.

* Belgacom 11+: Europees topvoetbal

Belgacom 11+ is de enige zender die u integraal de UEFA Champions League en zijn Multi Live brengt, alsook het beste van de Engelse League Cup, het beste van het Iberische voetbal met de Spaanse Liga, de Copa del Rey (de finale niet inbegrepen) en de Portugese Liga.
Ook met exclusieve programma’s en zenders van de Europese topclubs!

Samengevat: je kan de wedstrijden bekijken van
- Jupiler Pro League
- UEFA Champions League
- League Cup (Engeland)
- Spaanse Liga en Copa del Rey
- Portugese League

Voor meer info: zie bron.