Wanneer komen seizoen 8 en 9 van How I Met Your Mother op Netflix in Nederland?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

ik heb deze vraag bij de klanten service van netflix neergelegd, dit is het andwoord wat ik van de medewerker heb gekregen:

Thank you very much for your patience! I have good news! It seems our team is already in contact with the producers of HIMYM so they can acquire the license for the last seasons. We don't have an ETA right now since these negotiations occur behind closed doors, but I assure you that as soon as we get our hands on the licenses, we will post them to our library right away for you to enjoy.

in het kort komt het er op neer dat ze de rechten op dit moment nog niet hebben, maar dat er wel onderhandeling gaande zijn.