Is de serie brugklas echt of nep?

Ik en mijn vriendinnen kijken vaak de serie brugklas. Nu wou ik graag weten of al die gebeurtenissen die ze uitzenden echt zijn gebeurt of dat ze dat alleen maar zeggen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
3K

Antwoorden (1)

Brugklas is een zogenaamde "scripted reality"-serie. Dat betekent dat het op waarheid gebaseerd is, maar details zijn hier en daar overdreven en namen en locaties kunnen veranderd zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord
tinus1969
9 jaar geleden
Het is geen scripted reality - het is gewoon geacteerd. Kinderen zitten ook niet bij elkaar op school ofzo.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Scripted reality IS geacteerd. Zoek de term maar op, als je niet goed begrijpt wat het inhoudt. Ik heb een bron toegevoegd in mijn antwoord waarin wordt uitgelegd wat scripted reality is.