hey ik moet binnenkort een screentest doen , maar wat moet je zoal doen daar en hebben jullie wat tips ivm dat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
1.3K

Antwoorden (4)

Niet gaan. Je begint ergens aan en je weet niet eens wat het inhoud.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hey, je in ieder geval netjes presenteren. Dus dan zeg je, als je de GV ers wilt aanspreken bv. goedemiddag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En dan zeg jij "hey"?
Je zult, neem ik aan, een stuk tekst krijgen met een rol voor jou erin, die je óf moet voorlezen, óf moet voorspelen.
Dus je zult je zo snel mogelijk in moeten leven in dat stuk tekst : volgens mij krijg je een hele korte voorbereidingstijd.
Als het een figurantenrol-met-twee-regels-tekst is waar je voor gaat, zoeken ze een bepaald type - aan jou, om hen ervan te overtuigen, dat jij dat bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je moet vertellen wie je bent en dan tegelijkertijd opgenomen wordt op camera en vervolgens zul je je tekst die je ingestudeerd hebt moeten voordragen. tips: vooral rustig blijven, concentreren en niet te snel praten