Wanneer komt in de bieb het 4e seizoen van h2o just add water?

Ik heb bij allemaal biebs gezocht maar nergens is ie te vinden, hij is al sinds 2011 uit. Komt hij nog in de bieb?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Nooit. Aangezien er drie seizoenen zijn en de serie al niet meer gemaakt wordt sinds 2010.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
+ 1 voor je antwoord. Sommige vragen lijken net strikvragen...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sommige vragen ZIJN strikvragen: http://www.goeievraag.nl/vraag/entertainment-muziek/films/alien-film-veronica.500936